04 Mar
04Mar

שלב החשיבה והתכנון: הכל מתחיל ברעיון. בשלב זה, אנו מגבשים יחד את הקונספט של התבליט, בהתאם לחלל בו הוא יוצב. אנו יוצרים סקיצות ושרטוטים, עד שמגיעים לעיצוב הרצוי. חשוב להתייחס לפרטים כמו גודל הקיר, הצבעים, הדוגמאות והמרקמים.

מה בית הספר רוצה להדגיש? איזה ערכים הוא רוצה ליצוק לתוך הקיר?

אנו יוצרים גרסה דו מימדית של הקיר יחד עם התלמידים ומחלקים את העבודה.

ביצוע בחומר: אני מגיעה אל בית הספר עם שלל החומרים, תבניות, חותמות, טקסטורות וכלים לעיבוד החומר. העבודה מתחילה מחומר מרודד במערוך שעליו אנו בונים תבליט וממנו אנו גורעים. החומר הולך ומתקשה תוך כדי עבודה ומאפשר ירידה לפרטים.

שריפה ראשונה בתנור ל 950 מעלות אצלי בסטודיו.

שלב הצביעה: אנו מניחים את הקיר השרוף מולנו ומחליטים יחד על קומפוזיציה צבעונית. בעזרת מכחולים וספוגים אנו צובעים את הקיר.

שריפה שניה בתנור ל 1200 מעלות.

הצבה בחלל: שלב זה יכול להתבצע אף הוא על ידי התלמידים. אנו תולים את הקיר. לעיתים יש צורך לסיים את הקיר בגימור של רובה ובאיטומים נוספים.

בשלב האחרון עומדים מול הקיר ומתמוגגים מנחת ! 

בידיעה שיש כאן קיר חד פעמי שיצרנו בעצמנו ,ויישאר מוצב בבית הספר הרבה אחרי שנסיים את תקופת הלימודים.




בתמונה קיר תבליט שנוצר בהשראת שיר.שכתבה חגית סופר ז"ל. כל אריח בתבליט נוצר בהשראת שורה מן השיר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.